Platformy transportowe i do przemieszczania ludzi
Duże aglomeracje miejskie zmagają się z nadmiernym natężeniem ruchu, ograniczeniami przestrzeni oraz zanieczyszczeniem powietrza. Powoduje to, że coraz bardziej polegają na „ekologicznych” systemach elektrycznych do transportu masowego. Szyny prądowe do systemów LRT (kolejek wąskotorowych), systemów jednoszynowych oraz systemów APM (tj. zautomatyzowanych platform do transportu ludzi), muszą działać niezawodnie, długoterminowo i oszczędzać energię, a jednocześnie wymagać minimalnego zakresu konserwacji. Operatorzy systemów transportowych wymagają optymalnych profili szynoprzewodów i ich układów, aby sprostać ściśle określonym wymaganiom eksploatacyjnym systemu. Wymagają usług z zakresu projektowania, wsparcia instalacyjnego oraz nadzoru w czasie odbioru komisyjnego. Z biegiem czasu systemy stalowych szyn trzecich zostaną przekształcone na szyny aluminiowe pokryte stalą nierdzewną o dużej przewodności, co umożliwi zmniejszenie zużycia energii, obniży koszty związane z instalacją i zmniejszy liczbę podstacji energetycznych. Systemy szyn „ekologicznych” muszą gwarantować okres przydatności do użytku identyczny, jak w przypadku szyn wykonanych w całości ze stali. Innowacyjne koncepcje typu PRT (Personal Rapid Transit – indywidualny transport miejski) wymagają pomysłowych rozwiązań z zakresu szyn prądowych oraz zaawansowanych technicznie systemów ładowania akumulatorów. Dodatkowo, operatorzy kolejek miejskich wymagają zasilania i bezpiecznego systemu wtykowego dla pojazdów zaparkowanych w zakładach remontowych.
W ciągu ponad 60 lat działalności firma Conductix-Wampfler zbudowała sobie reputację preferowanego globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu „ekologicznych” i wydajnych energetycznie szyn prądowych z aluminium lub stali nierdzewnej, bezstykowych systemów ładowania oraz rozwiązań zasilania wtykowego do kolejek miejskich. Dysponujemy wiedzą techniczną z zakresu projektowania, doświadczeniem praktycznym oraz możliwościami testowania rozwiązań, aby stać się współtwórcą Twojego sukcesu! Oferujemy:
Systemy szyn prądowych
- Profile aluminiowe/ze stali nierdzewnej z nasadką zagniataną pracujące w zakresie 320-4500 A na potrzeby systemów APM, PRT, LRT i jednoszynowych
- Profile aluminiowe/ze stali nierdzewnej z nasadką spawaną pracujące w zakresie 4500-6000 A – do systemów trzeciej i czwartej szyny
- Izolatory, kolektory i ślizgi zoptymalizowane na potrzeby danego systemu
Testowanie szyn
- Posiadamy w pełni wyposażone ośrodki testowe oraz rozbudowane miejsca do prób terenowych, gdzie przeprowadzamy weryfikację projektów danych podzespołów. Oferujemy usługi testowe w zakresie ogólnym
- Dzięki naszemu wyjątkowemu (zastrzeżonemu) narzędziu diagnostycznemu PRIAS (System analizy działania szyn zasilających), które podnosi wydajność systemu poprzez pomiar i lokalizowanie punktów grzejnych oraz niezgodności w działaniu szyn
Systemy przedłużaczy – zmniejszają stopień ryzyka związany z podpinaniem napięcia do zaparkowanych kolejek
- Kombinacja szyn prądowych, systemów wózków kablowych, przewodów odgałęźnych i łączników podaje zasilanie do pojazdów zaparkowanych w zakładach konserwacyjno-remontowych
- Przedłużacze są wykonywane indywidualnie, zależnie od potrzeb poszczególnych operatorów. Oferujemy także szereg elementów ochronnych, które zabezpieczają przed nieumyślnym pobudzeniem obwodów w kolejkach i przypadkowym ruchem.
-
Transfer between "MGM-Hotels" and the Casinos "Monte Carlo" and "Bellagio" in Las Vegas [cable liner system | DCC]
Reference Report
[REF0812-0022-E]
Transport pomiędzy hotelami MGM i kasynami Monte Carlo i Bellagio w Las Vegas (system kolejki gondolowej| DCC)
Zastosowanie
Transport pomiędzy hotelami MGM i kasynami Monte Carlo i Bellagio w Las Vegas (system kolejki gondolowej| DCC)
Kraj
USA
Miasto
Las Vegas
Biuro reprezentanta
Conductix-Wampfler AG [D]
Operator
Doppelmayr [DCC]
Klient
Siemens, Austria
Wymagania techniczne
Elektryfikacja urządzeń wewnętrznych w systemie transportu osób
Produkt(y)]
Szyna prądowa, program 0812 SingleMocLine
Ilość (ładunek)
2
Odległość przemieszczania (ładunek)
2 x 650 m
Prędkość przemieszczania (ładunek)
37,8 km/h
Liczba biegunów
3 + uziom ochronny PE
Zespół kolektora
Kolektor podwójny
Prąd
150 A
Napięcie
480 V [AC]
Informacje dodatkowe
- Czas pracy: 24 h dziennie
- Wydajność systemu: 3000 pasażerów na godzinę i w danym kierunku
Conductix-Wampfler s.r.o.
biuro techniczne w Polsce
Łódź
Ul. Czackiego 2/10 m 74
93-504 Łódź
Polska
Telefon: +48 882 040 663
Telefon: +48 785 352 828
www.conductix.pl
info.pl@conductix.com
- 2 dodatkowe kliknięcia dla prywatności: Po kliknięciu tutaj przycisk staje się aktywny i możesz wysłać swoją rekomendację do Facebook. Dane aktywacyjne będą przekazywane stronom trzecim.mit Facebook verbunden
- 2 dodatkowe kliknięcia dla prywatności: Po kliknięciu tutaj przycisk staje się aktywny i możesz wysłać swoją rekomendację do Twitter. Dane aktywacyjne będą przekazywane stronom trzecim.nicht mit Twitter verbunden